Mest almindelige spørgsmål

Fra september 2021 skiftede vi platforme. Derefter skal du muligvis nulstille din adgangskode for at få adgang til din konto. Gå til login og vælg "Nulstil adgangskode"

Hvordan virker Mi-Coins?

Du får én Mi-Coin per krone, du handler for.

Du kan bruge de Mi-Coins, du har optjent, til at få rabat på et køb. Du får 1 SEK rabat per 100 Mi-Coins. Du behøver ikke bruge dine Mi-Coins med det samme, men kan til enhver tid spare op til større rabatter.

Mi-Coins kan ikke kombineres med andre rabatter. Det vil i stedet være vores måde at kunne tilbyde dig som tilbagevendende kunde favorable priser på en vare også når vi ikke har en aktuel kampagne.


For mere information, se:

https://mistore.se/pages/mi-fan-club

Vend tilbage

FORTRYDELSESRET/ÅBENT KØB
Ifølge fjernkøbsloven har du altid 14 dages fortrydelsesret.
Ved påberåbelse af fortrydelsesretten skal varen returneres i væsentlig uændret stand. Dette gælder også for emballage.
Beskadiget emballage, produkt eller lignende erstattes af kunden. Hvis produktet eller ydelsen er blevet brugt, tilsluttet eller installeret, bortfalder fortrydelsesretten.
Ved brug af fortrydelses- og returretten skal ordreinformation medsendes med forsendelsen. Ideelt set den følgeseddel, der blev sendt til dig om kunden, med tilføjelse af årsagen til returneringen. Det er også fint at sende en seddel med ordrenummer og årsagen til returneringen.
Bemærk venligst, at alle returneringer skal sendes ved direkte levering til nedenstående returadresse. Vi ombytter ikke varer til efterkrav eller registrerede pakker til Serviceagenter!
Retur adresse:
Reparation AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
service@mistore.se
035-2653000
Alt gods skal sendes på en sådan måde, at sikker transport kan foregå.

Forsendelsen skal sendes som firmapakke, pakke, brev eller tilsvarende, hvor Mi Store får varerne sendt til os. Vi ombytter ikke varer til efterkrav eller registrerede pakker til serviceagenter.
Husk at du selv står for transporten til os. Gem kvittering med pakkenummer.
Forsendelsesomkostninger for returnering er kundens ansvar.
Tilbagebetaling sker senest 30 dage efter varens modtagelse, men normalt umiddelbart når varen er modtaget.
Tilbagebetaling sker på varens værdi eksklusive forsendelsesomkostninger.
Åbent køb - Privatpersoner
Vi anvender åbningsperioden på 30 dage i henhold til nedenstående betingelser, dog refunderes forsendelse og eventuelle andre gebyrer ikke.
Varen skal returneres uåbnet og i uændret stand ved påberåbelse af åbent køb. Dette gælder også for emballage.
Beskadiget emballage, produkt eller lignende erstattes af kunden. Hvis produktet eller ydelsen er blevet brugt, tilsluttet eller installeret, ophører retten til at åbne køb.
Ved brug af åbent køb skal ordreoplysninger medsendes med forsendelsen. Ideelt set den følgeseddel, der blev sendt til dig om kunden, med tilføjelse af årsagen til returneringen. Det er også fint at sende en seddel med ordrenummer og årsagen til returneringen.
Bemærk venligst, at alle returneringer skal sendes ved direkte levering til nedenstående returadresse. Vi ombytter ikke varer til efterkrav eller registrerede pakker til serviceagenter.
Retur adresse:
Reparation AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
service@mistore.se
035-2653000
Alt gods skal sendes på en sådan måde, at sikker transport kan foregå.

Forsendelsen skal sendes som firmapakke, pakke, brev eller tilsvarende, hvor Mi Store får varerne sendt til os. Vi indløser ikke varer mod efterkrav eller anbefalede pakker til serviceagenter.
Husk at du selv står for returtransporten. Gem kvittering med pakkenummer.
Forsendelsesomkostninger ved returnering ved åbent køb er kundens eget ansvar.
Tilbagebetaling sker senest 30 dage efter varens modtagelse, men sker normalt umiddelbart efter modtagelsen af ​​varerne.
Tilbagebetaling sker på varens værdi eksklusive forsendelsesomkostninger.
Fortrydelsesret/Reklame/Returnering
Vi overholder fjernaftaleloven: https://lagen.nu/2005:59
En præcisering ud over denne lov for især vores mobiltelefoner - det er tilladt at bryde plastikken på emballagen, men du må ikke fjerne plastikken, der er på telefonen.

Hvis produktet ikke er afsendt endnu, kan vi ændre prisen manuelt. Kontakt vores kundeservice for at få hjælp.
Hvis du har modtaget produktet, kan du udnytte din fortrydelsesret og afgive en ny ordre til nedsat pris, læs venligst ovenstående kapitel for information om vilkår og betingelser for åbent køb. Hvis varen og emballagen opfylder kravene til åbent køb, vil vi også gerne minde om, at du stadig skal betale returfragten. Inden du returnerer varen, beder vi dig derfor kontakte vores venlige kundeservice, for at undersøge om vi kan bistå med en mere smidig løsning.

Om Xiaomi

Xiaomi blev grundlagt af iværksætteren Lei Jun med ideen om, at højkvalitetsteknologi ikke behøvede at koste en formue. Xiaomi er i dag en af ​​verdens største producenter af smartphones, smarte produkter til hjemmet, el-scootere osv. Globalt er virksomheden verdens tredjestørste mobilproducent efter Samsung.

Virksomheden, der blev grundlagt i 2010, har på meget kort tid ændret teknologilandskabet ved at udfordre de største producenter med en ekstrem prisstrategi. Xiaomi har officielt udtalt, at det aldrig vil opkræve en højere avance end 5% for salg af hardware.

Via ovenstående strategi blev Xiaomi en succes på Hong Kong-børsen, da selskabet blev børsnoteret i juli 2018 og er dermed det yngste selskab på Fortune Global 500-listen.

Udover nogle af verdens bedst sælgende smartphones, verdens bedst sælgende el-scooter og verdens bedst sælgende aktivitetsarmbånd Mi Smart Band, har Xiaomi en imponerende bred produktportefølje, der spænder fra produktgrupper som køkkenmaskiner, luft renseapparater til tv'er og mobilstyrede ris og kedler. Det er næsten nemmere at liste, hvad Xiaomi ikke sælger. Sortimentet til det svenske marked vokser støt måned efter måned.