Om Xiaomi
Virksomheden blev grundlagt i 2010 og har ændret teknologilandskabet på meget kort tid ved at udfordre de største producenter med en ekstrem prisstrategi. Xiaomi har officielt erklæret, at de aldrig vil opkræve en højere profitmargin end 5 % for salg af hardware.
Gennem ovenstående strategi blev Xiaomi en succes på Hong Kong-børsen,da virksomheden blev noteret i juli 2018, og er dermed den yngste virksomhed på Fortune Global 500-listen.
Ud over nogle af verdens bedst sælgende smartphones, verdens bedst sælgende el-scooter og verdens bedst sælgende aktivitetsarmbånd, Mi Smart Band, har Xiaomi en imponerende bred produktportefølje, der spænder fra produktgrupper som køkkenredskaber, luftrensere, intelligente hjem og ikke at forglemme app-styrede frituregryder og elkedler. Det er næsten nemmere at nævne, hvad Xiaomi ikke sælger. Udvalget til det svenske marked vokser støt måned efter måned.
Er du interesseret i at blive forhandler af Xiaomis produkter her i Norden?
Kontakt service@mistore.dk
