Om Xiaomi
Virksomheden blev grundlagt i 2010 og har på meget kort tid ændret teknologilandskabet ved at udfordre de største producenter med en ekstrem prisstrategi. Xiaomi har officielt erklæret, at de aldrig vil opkræve en højere fortjenstmargen end 5 % ved salg af hardware.
Gennem ovenstående strategi blev Xiaomi en succes på Hong Kongs marked.børsen, da den blev noteret i juli 2018, hvilket gjorde den til den yngste virksomhed på Fortune Global 500-listen.
Ud over nogle af verdens bedst sælgende smartphoneser verdens bedst sælgende elektriske scooter og verdens bedst sælgende aktivitetsarmbåndMi Smart Band, har Xiaomi en imponerende bred produktportefølje, der spænder fra produktgrupper som køkkenredskaber, luftrensere, smart hjem og ikke at forglemme app-styrede frituregryder og elkedler. Det er næsten nemmere at liste, hvad Xiaomi ikke sælger. Udvalget til det svenske marked vokser støt måned efter måned.
Er du interesseret i at blive forhandler af Xiaomi-produkter her i Norden?
Kontakt venligst service@mistore.dk