Købsbetingelser til køb hos mistore.dk
(Orgnr.559371-7332)

Salget foretages til privatpersoner, virksomheder, foreninger, myndigheder, kommuner og juridiske personer. Vi indgår ikke en aftale med mindreårige (under 18 år) uden godkendelse af sagsøgeren.

Alle priser inkluderer moms som standard. 

Forsendelsesomkostninger og andre gebyrer er synlige ved kassen, før de køber. På nuværende tidspunkt leverer vi kun til lande inden for EU. På grund af de gældende omstændigheder i forbindelse med COVID-19 kan der foretages leveringsforsinkelser.

Alle ordrer foretages via vores hjemmeside, mistore.se.
Ordrer, der er placeret på fax, e -mail eller telefon, er ikke godkendt, medmindre dette er aftalt.
Kunden er ansvarlig for det faktum, at adresseringsoplysninger er korrekt afsluttet.

Leverings- og betalingsmetode


Vi tilbyder følgende leveringsmetode

DHL -levering af hjemmet
Mistore.se definerede forsendelsesmuligheder for større pakker, der ikke kan leveres til servicerepræsentanter. Levering finder normalt sted inden for 1-3 arbejdsdage, når de bestilles før 12.00, med reservation til høj ordensbelastning med os ved mistore.se og på DHL. Hjemmelevering finder sted i løbet af dagen 08: 00-17: 00. Din lokale DHL -bud annoncerer planlagt tid via SMS. Sørg for at indtaste det rigtige telefonnummer, når du bestiller. Pakker scannes, så du kan følge din levering hele vejen, via e-mail eller direkte på DHL.SE. Modtagere skal underskrive anerkendelse ved levering.

DB Schenker - Levering til DB Schenker -udleveringssted så -kaldt servicepunkt
Forsendelsen sendes til den nærmeste Schenker -repræsentant baseret på postkode. For agenter tilbydes gratis forsendelse. Levering finder normalt sted inden for 1-3 arbejdsdage, når de bestilles før 12.00., Med reservation til høj ordensbelastning med os på mistore.se og hos Schenker. Pakker scannes, så du kan følge din levering hele vejen, via e-mail eller direkte på Schenker See.

DB Schenker - Levering hjem til husdør/lejlighedssport

Levering finder normalt sted inden for 1-3 arbejdsdage, når de bestilles før 12.00., Med reservation til høj ordensbelastning med os i MI-butikken og hos Schenker.
Hjemmelevering finder sted i løbet af dagen 08: 00-17: 00. Din lokale Schenker -repræsentant annoncerer den planlagte tid via SMS. Sørg for at indtaste det rigtige telefonnummer, når du bestiller. Pakker scannes, så du kan følge din levering hele vejen, via e-mail eller direkte på Schenker See. Vælg ombudsmandens levering, hvis du ikke er i stand til at blive hjemme i løbet af dagen. Hvis du har brug for at kontakte dit lokale Schenker -kontor, finder du kontaktoplysningerher.

Tage med

 Levering finder normalt sted inden for 1-3 arbejdsdage, når de bestilles før 12.00., Med reservation til høj ordensbelastning med os på mistore.se og ved Bring. Hjemmelevering finder sted i løbet af dagen 08: 00-17: 00. Din lokale bringer repræsentant annoncerer den planlagte tid via SMS. Sørg for at indtaste det rigtige telefonnummer, når du bestiller. Pakker scannes, så du kan følge din levering hele vejen, via e-mail eller direkte på bring.se.

Betalingsmetode

Kort

Kortbetaling foretages via Klarna -funktion og kræver ingen login eller konto i Klarna. Du kan også vælge PayPal og derefter betale med kort i det næste trin.

Klar
Klarna Checkout gør det let, fleksibelt og sikkert for dig at shoppe online. Ved at besvare et par spørgsmål kan du nemt identificere dig selv, og du kan vælge den betalingsmetode, der passer dig bedst. En finesse med Klarna -checkout er, at de adskiller sig i køb og betaling. Først bekræfter du dit køb og vælger derefter, hvordan du vil betale. Enten med Klarna faktura Klarna -konto, kort eller bankoverførsel. Alt er lige så sikkert.

PayPal

Betal med din PayPal -konto. Glat og hurtig.



Ikke hentet/ modtaget pakker

I tilfælde af losede/ modtagne pakker på et servicested eller hjemme levering, forbeholder vi os retten til at fakturere kunden 300:- inklusive moms, der dækker forsendelsesomkostninger, returfragt og håndteringsgebyr.
Pakker, der har voluminøse gebyrer eller lignende, opkræves i henhold til Posten's prisliste

Ikke udløste pakker falder ikke under retten til tilbagetrækning
Pakker forbliver på Posten's Service Place i ca. 10 dage, medmindre andet er aftalt.

Transportskade på varer

Synlig skade på emballagen rapporteres direkte til transportøren/ agenten efter modtagelse af varerne.
Hidden transportskade rapporteres inden for maksimalt 10 dage. Transportskader, der rapporteres efter 10 dage, behandles ikke.

Rettigheder/åbent køb


I henhold til loven om køb af afstand har du altid 14 dages tilbagetrækningsret.

Produktet returneres i væsentligt uændret tilstand, når man påberåber sig retten til tilbagetrækning. Dette gælder også for emballage.
Beskadiget emballage, produkt eller lignende erstattes af kunden. Hvis varen eller tjenesten er blevet brugt, tilsluttet eller installeret, ophører retten til tilbagetrækning.

Når du bruger retten til tilbagetrækning og returnering, skal ordreoplysninger sendes i forsendelsen. Derfor sendte leveringsnotatet til dig om kunden med tilføjelse af årsagen til returneringen. Det er også muligt at sende med en note, der inkluderer ordrenummeret og årsagen til returneringen.

Bemærk, at alle returforsendelser skal sendes med direkte levering til nedenstående returadresse. Vi indløser ikke varer til porto eller anbefalede pakker til serviceagenter!

Køb online kan ikke returneres i fysisk butik.


Retur adresse:

Reparero AB
Furuvikringen 19

302 44 Halmstad

service@mistore.se

Alle varer skal sendes på en sådan måde, at sikker transport kan laves.
Forsendelsen skal sendes som firmapakker, pakker, breve eller tilsvarende, hvor MI -butikken kan sendes til os.Vi indløser ikke varer til porto eller anbefalede pakker til servicepræsentanter.

Husk, at du er ansvarlig for transporten tilbage til os. Gem derfor kvittering med pakkenummer.

Forsendelsesomkostninger for afkastet er ansvarlige for kunden.

Restitutioner foretages senest 30 dage efter modtagelse af varerne, men normalt straks når varerne modtages.

Åbent køb - Privatpersoner

Vi anvender 30 dage åben i overensstemmelse med betingelserne nedenfor, men enhver fragt og andre gebyrer tilbagebetales ikke.

Produktet returneres uåbnet og i uændret tilstand ved påkaldelse af åbent køb. Dette gælder også for emballage.
Beskadiget emballage, produkt eller lignende erstattes af kunden. Hvis varen eller tjenesten er blevet brugt, tændt eller installeret, ophører retten til åbent køb.

Når du bruger åbent køb, skal ordreoplysninger sendes i forsendelsen. Derfor sendte leveringsnotatet til dig om kunden med tilføjelse af årsagen til returneringen. Det er også muligt at sende med en note, der inkluderer ordrenummeret og årsagen til returneringen.

Bemærk, at alle returforsendelser skal sendes med direkte levering til nedenstående returadresse. Vi indløser ikke varer til porto eller anbefalede pakker til serviceagenter.

Køb online kan ikke returneres i fysisk butik.


Retur adresse:


Reparero AB
Furuvikringen 19

302 44 Halmstad

service@mistore.se

Alle varer skal sendes på en sådan måde, at sikker transport kan laves.
Forsendelsen skal sendes som firmapakker, pakker, breve eller tilsvarende, hvor MI -butikken kan sendes til os. Vi indløser ikke varer til porto eller anbefalede pakker til servicepræsentanter.

Husk, at du er ansvarlig for transporten tilbage til os. Gem derfor kvittering med pakkenummer.
Forsendelsesomkostninger til afkastet på åbent køb er ansvarlige for kunden selv.

Restitutioner foretages senest 30 dage efter modtagelse af varerne, men normalt straks når varerne modtages.
Restitutioner foretages for værdien af ​​varerne eksklusive forsendelsesomkostningerne.

Ret til tilbagetrækning/ Klage/ Vender tilbage

Vi følger loven om afstandsaftale:https://lagen.nu/2005:59

En afklaring ud over denne lov for vores særlige mobiltelefoner - det er tilladt at bryde plasten i pakken, men du må ikke fjerne den plast, der sidder på telefonen.

 

 



Klager/ garanti


For klager og garantisager skal du altid kontakte Mi-Store.se, før varerne returneres. I klager og garantisager står vi altid for returforsendelsen.

Garantier inkluderer kun produktgaranti mod produktionsdefekter fra de respektive producenter.
Omkostninger vedrørende muligt arbejde til forbindelse, afbrydelse, nedetid eller lignende dækkes ikke af garantien.
Garantier på produkter, der kræver installation af elektrikere, gælder ikke, hvis du ikke kan præsentere modtagelse/ fakturakopi til installation efter anmodning.

Retten til tilbagetrækning og garanti behandles på forskellige måder, derfor kan returformen til retten til tilbagetrækning ikke bruges i garantisager.

Helt afsluttet garanti -note skal altid vedhæftes

Følgende garantier gælder for vores produkter

Smartphones: 2 års garanti + 1 års klage
Andre produkter: 1 års garanti + 2 års ret til klage
Scootere: 1 års garanti på scooteren og 6 måneders garanti på batteri

Se de vedhæftede garanti -dokumenter for hvert produkt, hvis de ikke er inkluderet på listen ovenfor. Medmindre andet er angivet, er garantiperioden 1 års garanti + 2 års klage.

Bemærk! I tilfælde af fundetIKKE En garantisag udbetales et undersøgelsesgebyr på SEK 499, hvis kunden ønsker afkast af produktet. Hvis kunden vælger at skrabe produktet, opkræves der ikke noget undersøgelsesgebyr.

Tvist/Force Majeure

Bestride

I tilfælde af en tvist mod en privat person har vi som en politik til at overholde den generelle klagerrådets (ARN) beslutning
Kontakt ARN 08-50886000
Tvist mellem virksomheder løses normalt ved den svenske domstol.

Spørgsmål vedrørende faktiske køb, løbende sager og løbende klager besvares inden for 48 timer på hverdage.

Kundeservice hverdage kl. 09-11: 30 og 13: 00-17: 00
Kundeservice: service@mistor.se

Kontor- og udbytteadresse:
Reparero AB
Furuvikringen 19
302 44 Halmstad
Sverige

Force Majuere

I begivenheder med naturkatastrofer, krig, foranstaltninger på arbejdsmarkedet, myndighedernes beslutninger, dyre omstændigheder, manglende leverancer fra underleverandører eller sammenlignelige begivenheder ud over vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne forudsiges og påvirkede den detaljerede aftale fra vores side, hvilket betyder, at vi Kan ikke holde vores del er grundlaget for vores forpligtelser til at afslutte aftalen.

Reparero AB (559371-7332)

Holder F-skat

Adresse:
Reparero AB
Furuvikringen 19
302 44 Halmstad
Sverige

E-mail: service@mistore.se

Mistore.se bruger så -kaldte cookies på siden. Disse cookies er designet til at vedligeholde produkter i indkøbskurven og for at du kan foretage køb hos os. Se manualen til din browser, hvordan du selv kan styre brugen af ​​cookies.

Antispam -politik.
Mistore.se deler ikke brugernes e -mail -adresser, telefonnumre eller andre personlige oplysninger til en anden part. Afsendelse fra os finder kun sted, hvis du som kunde har accepteret oplysninger fra os i forbindelse med køb fra os.

Personlige data/ GDPR

Vi ved Mistore.se vil naturligvis have, at du skal føle dig sikker, når du er i kontakt med os og indsende dine personlige oplysninger. Vi forklarer derfor nedenfor, hvordan vi indsamler, bruger og håndterer de oplysninger, du giver os.


Hvem er ansvarlig for dine personlige data?

Mistore.se er ansvarlig for dine personlige oplysninger, og vi har følgende kontaktoplysninger, hvis du har brug for at få fat i os:

Postadresse: Furuviksringen 19, 302 44 Halmstad
E-mail: service@mistore.se
Organisationsnummer: 559371-7332




Hvornår behandler vi dine personlige oplysninger?

Som kunde hos os på Magt.Se behandler vi dine personlige oplysninger, når du foretager køb, kontakt os i alle supportsager eller på andre måder er i kontakt med os. Vi specificerer nedenfor, hvilke lejligheder dette sker på mere præcist.


Kundeopgave

Når du tilmelder dig som kunde hos os, har vi brug for nogle oplysninger for at etablere den aftale, der oprettes mellem os i tilfælde af en ordre. Hvis vi ikke har disse oplysninger, er der en risiko for, at vi ikke kan fortsætte med ordren.

Oplysninger, vi indsamler: Fornavn, efternavn, firma/organisation, e-mail, personlig/org.no, momsnummer, adresse, postkode, placering, land, telefonnummer.


Bestilling

Når en ordre er placeret i vores e-handel, modtager vi følgende oplysninger om dig som kunde, så vi kan håndtere din ordre og den aftale, der er udarbejdet på ordrenes tidspunkt.

Oplysninger, vi indsamler: IP-adresse, e-mail, personlig/org. Nej, momsnummer, adresse, firma, fornavn, efternavn, adresse, postkode, placering, telefonnummer.


TrustPilot - Butik og produktskader

Vi arbejder med TrustPilot, som er en ekstern spiller til butik og produktdomme. De beskriver i deres privatlivspolitik, hvilke data de indsamler, og hvordan de bruger dem. Du kan finde deres privatlivspolitik her. Hvis du logger ind på din TrustPilot -konto og går til mine indstillinger, får du et hurtigt overblik over, hvad personlige oplysninger TrustPilot har om dig, og hvordan du redigerer, downloader eller sletter disse data. Vi har valgt Trustpilot som partner, da vi føler, at de tager det meget alvorligt for at beskytte dine personlige data.


Facebook

Vi ved, at mange af vores kunder og potentielle kunder flytter på platforme som Facebook. Når nogen opfatter os som interessant der, er det muligt at indtaste deres e-mail-adresse, som vi derefter kan bruge til at fortsætte med at kommunikere information om produkter, som vi håber, vil være interessant. Ved at udfylde din e -mail -adresse giver du din godkendelse til dette. Du kan læse mere om, hvordan Facebook håndterer data, og hvordan du kan justere disse indstillinger her.

Oplysninger, vi indsamler: E -mail -adresse


Nyhedsbrev

For at deltage i vores nyhedsbreve, skal du godkende disse til dig. Du gør dette aktivt enten ved at tilmelde dig vores mailing på for eksempel hjemmesiden eller krydse ind på det tidspunkt, du vil have, at du vil have vores forsendelser. Du kan vælge at ikke længere modtage vores nyhedsbreve til enhver tid, hvilket du gør ved at følge linket til dette i en af ​​de mailinger, du har modtaget.

Oplysninger, vi indsamler: E -mail -adresse, sprogoplysninger


Hvad er dine rettigheder?

Ved lov har du ret til at kontakte os når som helst og anmode om et uddrag over, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, ændre dem eller slette dem.


Hvor længe gemmes dine oplysninger?

Oplysninger, der er knyttet til bestilling, skal gemmes ved lov i 7 år, hvilket er, hvad vi går efter den nuværende lagring af denne type oplysninger.


Eventuelle ændringer i vores privatlivspolitik

Magtor.Se forbeholder sig retten til at foretage ændringer i denne privatlivspolitik om nødvendigt. Selvfølgelig, hvis dette ville betyde større ændringer, der kan påvirke dig som kunde, vil vi sørge for at kommunikere til dig omkring dette.



 Cookies

Hvad er en cookie?

En cookie er en lille tekstfil med oplysninger, der er gemt i din browser på de sider, du besøger. Der er forskellige typer cookies, hvor nogle er nødvendige for den side, du besøger for at arbejde så godt som muligt, andre bruges til at gøre din oplevelse på siden bedre, og andre bruges til at følge brugernes adfærd på siden.


Oplysninger indsamlet via cookies kan ikke knyttes til dig som person, men kun til den IP -adresse, du bruger.


Hvordan og hvorfor bruges cookies på siden?

På vores hjemmeside bruger vi cookies til flere formål, men hvor hovedfokus er, at oplevelsen for dig som kunde skal være så god som muligt både med hensyn til funktion og erfaring. Hvis vi ved, hvad vores brugere viser interesse for, er vi lettere at tilpasse siden til vores brugers behov.


Vi bruger blandt andet funktionelle cookies til at holde siden i indkøbskurven, selvom du forlader siden og kommer tilbage igen. Hvis du på den anden side logger ind, når du er på vores side, bruger vi session -cookies i stedet, hvilket er tømt, når browseren er lukket.


Vi bruger også cookies til analyse, der indsamler statistikker om for eksempel antallet af brugere på webstedet og hvordan brugere navigerer rundt på siden, hvilket hjælper os i den fortsatte udvikling af vores websted. Cookies omkring adfærd på siden kan også hjælpe os med at vise mere relevant information for dig som bruger. Værktøjet, der bruges til dataindsamling, er Google Analytics. Hvis du som besøgende ønsker at undgå at blive analyseret via Google Analytics, er dette værktøj tilgængeligt fra Google: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout


Vi bruger så -kaldte pixel -tags/pixels på vores side. Oplysningerne fra pixels bruges til at måle og optimere reklame i sociale medier. Eksempler på anvendelser er, hvor mange mennesker klikkede på en Facebook -annonce fra mistore.se for at besøge en side på vores hjemmeside, eller hvor mange mennesker der kommer fra en Facebook -annonce og køber et produkt. mistore.se kan ikke se, hvilke enkeltpersoner der klikkede på en annonce eller andre personlige oplysninger, der er knyttet til unikke brugere. mistore.se bruger også retargeting, hvilket betyder, at folk, der har vist interesse for visse sider på vores websted, kan have annoncer tilpasset baseret på de sider, de har besøgt. Indstillinger for dette, du administrerer dig selv logget ind på din Facebook -konto.


Hvordan deaktiverer du cookies?

Blokering af cookies kan fuldstændigt betyde, at sider, du besøger, ikke opfører sig som tilsigtet, da nogle vigtige funktioner, der er nævnt tidligere, håndteres nøjagtigt via cookies. Hvis du stadig vil blokere cookies, er der guider til dette på de følgende sider for hver browser:


Cookie -indstillinger i Chrome

Cookie -indstillinger i Firefox

Cookie -indstillinger i Internet Explorer

Cookie -indstillinger i Safari


Hvis du vil være i stand til at bruge vores websted uden at risikere at påvirke funktionaliteten på selve siden, er der muligheden for at surfe i privat tilstand. Dine cookies gemmes derefter ikke, når du lukker din browser. Privat beliggenhed kaldes forskellige browsere: "Incognito Window" (Chrome), "Privat vindue" (Safari og Firefox) og "Inprivate Windows" (Microsoft Edge).